دستگیری بیش از 440 سارق در اجرای طرح نوروزی پلیس ری

به گزارش رکنا، سرهنگ حسینعلی ابن علی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان داشت: با انجام اقدامات تخصصی و گشت زنی های هدفمند پلیس در نوروز سال جاری و برابر تدابیر انجام شده از سوی سلسله مراتب فرماندهی همچنبن تلاش های شبانه روزی کارکنان پلیس ری، موفق به کشف بیش از 70 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی شدند که با هماهنگی های به عمل آمده به پارکینگ منتقل و اقدامات قانونی برای شناسایی و تحویل خودرو و موتور سیکلت ها به مال باختگان درحال انجام است.

وی ادامه داد: در این راستا طی مطالبه شهروندان و حل معضلات اجتماعی بیش از 840 تن از معتادان متجاهر از سطح این شهرستان جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه در این طرح بیش از 200 پرونده سرقت کشف و به سرانجام رسید بیان داشت: با پوشش دهی نقاط جرم خیز و اقدامات اطلاعاتی بیش از 450 تن سارق حرفه ای و سابقه دار در گشت زنی های هدفمند شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ ابن علی در پایان با اشاره به اینکه شهروندان با حضور در مقرهای پلیس از اقدامات پلیس درخصوص اجرای این طرح تقدیر و تشکر کردند اظهار داشت: پلیس ری مقتدرانه با سارقان،مالخران و برهم زنندگان نظم عمومی برابر قانون برخورد می کند و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس ری است.

کدخبر: 882471 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟