بازداشت چاقوکش خطرناک در آرادان / بی رحمانه مرد سمنانی را چاقو چاقو کرده بود

به گزارش رکنا، سرهنگ ماشاءالله فائقی‌فر، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آرادان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی گزارش یک مورد چاقوکشی و جراحت یک نفر در یکی از روستاهای شهرستان آرادان، گشت‌های انتظامی کلانتری و یگان امداد شهرستان بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور پلیس در محل، فردی که مجروح شده بود، به پلیس مراجعه و اظهار کرد که یکی از اراذل به هویت معلوم بدون دلیل خاصی با چاقو حمله‌ور شده و او را از ناحیه دست چپ مجروح کرده است.

فائقی‌فر اضافه کرد: طبق شواهد و قرائن موجود، با همراهی و همکاری گشت‌های انتظامی با پلیس اطلاعات شهرستان آرادان، سه اکیپ برای شناسایی محل اختفای متهم تشکیل شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آرادان با اشاره به اینکه ظرف کمتر از ۶ ساعت از وقوع جرم، با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مخفیگاه متهم در شهر گرمسار شناسایی شد، افزود: پس از هماهنگی قضایی و با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان گرمسار، متهم در عملیات ضربتی دستگیر شد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و اعزام او به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: پلیس مقتدرانه و بدون هیچ‌گونه اغماضی با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد.

کدخبر: 882152 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟