انفجار مهیب در اصفهان 12 خانه مسکونی را تخریب کرد

به گزارش رکنا، فرهاد کاوه آهنگران روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه صبح امروز در خیابان ابوریحان بیرونی اتفاق افتاد و ساعت ۱۰ و ۱۷ دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه گزارش های مردمی مبنی بر شنیدن صدای مهیب انفجار بود، اظهار داشت: اکیپ های امداد و نجات از ایستگاه های شماره ۶ و ۱۹ به محل حادثه اعزام شدند .

کاوه آهنگران با تاکید بر اینکه این حادثه مصدومی به همراه نداشت، اضافه کرد: بررسی های اولیه نشان می دهد که این انفجار به احتمال زیاد در اثر نشت گاز شهری اتفاق افتاده است.

وی با اشاره اینکه انفجار در یک خانه یک و نیم متری اتفاق افتاد و دیوارها و سقف آن تخریب شده است، تصریح کرد: احتمال ریزش این سازه وجود دارد و ۲ خانه همجوار آن نیز تا زمانیکه کارشناس سازه آنها را بررسی نکند امکان سکونت ندارد.

وی خاطرنشان کرد: بر اثر این انفجار، آتش سوزی در زمین مجاور این خانه که ضایعات کارتن و پلاستیک در آن جمع شده بود اتفاق افتاد اما با سرعت عمل نیروهای آتش نشانی اطفا شد.

وی همچنین گفت: نیروهای سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان همزمان با روز طبیعت در اماکن مختلف شهر مانند بوستان های حاشیه زاینده رود، کوه صفه و مبادی ورودی و خروجی شهر حضور فعال دارند.

کلانشهر اصفهان حدود ۲ میلیون نفر جمعیت دارد.

کدخبر: 881533 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟