هکر اوکراینی بعد از ارتباط با همسر فرمانده روسی 12 افسر نیروی هوایی روسیه را شناسایی کرد + عکس

به گزارش رکنا ،  هکر اوکراینی با لیلیا همسر کلنل سرگی آتروشچنکا فرمانده یک واحد از نظامیان روسیه که در جنگ با اوکراین عضو مهمی از اعضای نظامی شرکت کننده در بمباران ماریوپل بوده است تماس برقرار و خود را افسری که عضو واحد نظامی تحت امر شوهر این زن است معرفی کرد و از او خواست عکسی مشترک از همسران اعضای واحد روسی بگیرد و برای او ارسال کند تا نظامیان واحد روسی را سورپرایز کند. همسر کلنل روسی هم درخواست را اجابت کرد و اکنون ارتش اوکراین ۱۲ عضو و همسران اعضای واحدی که ماریوپل را بمباران کردند، شناسایی کرده است.

‌ظاهرا در ابتدا هکرها ایمیل کلنل سرگی آتروشچنکا فرمانده واحد را به مدت چند ماه زیر نظر می‌گیرند و اطلاعات کامل شخصی و محل استقرار واحد و عملیات او را به دست می‌آورند ولی از آنجا که کلنل حاضر به همکاری با سازمان اطلاعات ارتش اوکراین نمی‌شود، این سازمان تصمیم می‌گیرد اطلاعات به ‌دست آمده و مدارک را افشا کند.

طی فرایند آماده‌سازی مدارک، به ایمیل همسر او، لیلیا، دست می‌یابند و متوجه می‌شوند که او علاقه خاصی دارد با عکس‌های عریان همسرش را سورپرایز کند. هکر به او ایمیل می‌زند و ازش می‌خواهد به همراه همسران سایر افسرها با پوشیدن کت شوهران و نصب مدال‌هایشان عکس‌هایی میهن‌پرستانه بگیرند تا از این طریق کلنل و افسرانش را حسابی سورپرایز کنند. و شد آنچه شد!

کدخبر: 881182 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟