تیراندازی خونین / قتل 3 کودک و 3 بزرگسال !
حجم ویدیو: 7.19M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54

به گزارش گروه حوادث رکنا؛ دیروز دوشنبه، آدری هیل، دانش آموز سابق مدرسه The Covenant در نشویل با دو سلاح "به سبک تهاجمی" - یک تفنگ و یک تپانچه - و همچنین یک اسلحه دستی به مدرسه سابق خود حمله کرد و با شلیک هایی کور 6 نفر را به قتل رساند.

متاسفانه 3 نفر از این قربانیان به نام های اولین دیکهاس، هالی اسکراگز، و ویلیام کینی 9 ساله و 3 نفر دیگر به نام های سینتیا پیک معلم مدرسه، کاترین کونسه مدیر مدرسه، مایک هیل نگهبان مدرسه 60 و 61 ساله بوده اند.

 

جان دریک رئیس پلیس متروپولیتن نشویل، می گوید: انگیزه این فرد هنوز مشخص نیست و اما  نمونه‌های وحشتناکی از برنامه‌ریزی قبلی تیرانداز برای حمله هدفمند وجود داشته است.

قتل در مدرسه ابتدایی نشویل

این فاجعه تقریباً در  14 دقیقه رخ داد و مظنون با تیراندازی از یک در وارد مدرسه شد.

دان آرون سخنگوی پلیس طی یک نشست خبری گفت که افسران با شنیدن صدای تیراندازی از طبقه دوم شروع به پاکسازی طبقه اول مدرسه کردند. دو افسر از یک تیم پنج نفره در پاسخ به این حمله تیراندازی کردند و در ساعت 10:27 صبح به مظنون تیراندازی کردند.

آقای آرون با بیان اینکه بزرگسالان از کارکنان مدرسه بودند، گفت: "اکنون می دانیم که سه دانش آموز به طور مرگبار زخمی شده اند و همچنین سه بزرگسال در داخل مدرسه هستند."

او گفت که در زمان تیراندازی هیچ افسر پلیسی در این مدرسه حضور نداشت و یا به آن منصوب شده بود، زیرا این مدرسه توسط کلیسا اداره می شود.

کدخبر: 880823 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟