هشدار به مسافران جاده هراز !

به گزارش رکنا، سرهنگ ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز فوق سنگین و با تراکم بالای خودرو همراه است و بارش ۷ تا ۱۰ سانتیمتری برف تردد را در این محور کند کرده است.

وی با بیان اینکه برف به سرعت توسط عوامل راهداری از سطح محور پاکسازی شده، گفت: عبور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پرحجم گزارش شده و بارش برف و تگرگ در ارتفاعات این محور باعث کندی عبور و مرور شده است.

 

کهریزی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم سنگین و پرحجم در جریان بارش باران در این محور کندی عبور و مرور را به همراه داشته است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تاکید کرد: هم وطنان قبل از شروع مسافرت با اطلاعات کافی از وضعیت جوی و ترافیکی اقدام به آغاز سفر کنند و از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

وی افزود: هم وطنان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ و رعایت حقوق شهروندی می توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنانمان رقم بزنند.

کهریزی اذعان کرد: رانندگان هر دو ساعت یکبار با توقف در محل های مجاز اقدام به تجدید قوا و استراحت کرده و سپس ادامه مسیر دهند تا با تصادفات ناشی از خستگی و خواب آلودگی مواجه نشوند.

کدخبر: 880656 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟