کشف قسمت هایی از جسد یک مرد در رباط کریم / داخل کیسه رها شده بود

به گزارش رکنا؛ دادستان رباط‌کریم از کشف یک سر بدون پیکر در یکی از باغ‌های روستای منجیل‌آباد این شهرستان خبر داد و گفت: تحقیقات کارشناسان پزشکی قانونی و کارگاهان پلیس برای افشای جزئیات ادامه دارد.

محمد یوسف‌وند، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف سر بدون جسد انسان در یکی از باغات روستای منجیل آباد اظهار داشت: ظهر روز گذشته شنبه، ۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ در تماس با پلیس ۱۱۰ اعلام شد که یک سر بدون جسد، در باغی در روستای منجیل‌آباد رباط‌کریم مشاهده شده است؛ بلافاصله پس از اعلام حادثه، اکیپ آتش‌نشانی، نیروی انتظامی و ضابطین قضایی شهرستان به محل اعزام شدند.

دادستان رباط‌کریم افزود: به‌محض حضور در باغ روستای منجیل‌آباد شهرستان رباط‌کریم، با یک سر بدون جسد در یک کیسه مواجه شدیم و پیگیر موضوع و بررسی ابعاد مختلف این قتل شدیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم بیان کرد: باغبان یا صاحب باغ در حال آبیاری درختان در این باغ متوجه این سر می‌شود و با ۱۱۰ تماس می‌گیرد؛  پس از حضور و کشف این سر، طی ثبت گزارش با دستور قضایی، سر به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات کارشناسان پزشکی قانونی و کارگاهان پلیس برای افشای جزئیات این جنایت هولناک ادامه دارد.

دادستان رباط کریم در ادامه گفت: دستور لازم برای بررسی دوربین‌ها، ترددها و تماس‌ها در خصوص اعلام کشف سر صادر شده است. همچنین گفت‌وگو با صاحب باغ برای دریافت اطلاعات بیشتر و سایر موارد در دست اقدام است.

 

عرشه آنلاین

کدخبر: 880400 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟