فیلم بلعیده شدن یک شهر در هولناک ترین طوفان جهان / رعد و برق تبدیل به گردباد شد
حجم ویدیو: 1.32M | مدت زمان ویدیو: 00:01:10

به گزارش رکنا؛ جمعه شب بر اثر وقوع طوفانی سهمگین در می سی سی پی و آلاباما در آمریکا حداقل 21 نفر جان خود را از دست دادند.

"ای‌بی‌سی نیوز" نوشت، سرویس ملی هواشناسی آمریکا تایید کرد که گردبادی در حدود 96 کیلومتری شمال شرق جکسون، می سی سی پی خسارات عظیمی وارد کرده است. شهرهای روستایی سیلور سیتی و رولینگ فورک نیز آسیب دیدند.

طبق گزارش مقامات این مناطق بر اثر وقوع این طوفان آسیب‌های جدی به بخش مسکونی وارد شده و برخی از خانه‌ها به طور کامل ویران شده‌اند. همچنین برق این مناطق قطع شده است.

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا؛ مقامات صبح شنبه گفتند که در پی طوفان های قدرتمند و دست کم یک گردباد در می سی سی پی در جمعه شب، که سقف خانه ها را شکست، تقریباً برخی از محله ها را تسطیح کرد و برق هزاران نفر را قطع کرد، حداقل 21 نفر کشته شدند.

سرویس ملی هواشناسی تأیید کرد که یک گردباد در شهرهای سیلور سیتی و همچنین رولینگ فورک رخ داده است که یکی از ساکنان آن را در پی مسیر ویرانگر طوفان از بین رفته است.

برندی شوا، یکی از ساکنان رولینگ فورک، به CNN گفت: «من هرگز چنین چیزی ندیده‌ام. "این یک شهر کوچک بسیار عالی بود و اکنون دیگر از بین رفته است."

tx قیف گردباد تاچ داون ابر اینگونه است که رعد و برق باعث ایجاد گردباد می شود.

به گفته آنجلیا ایستون، پزشکی قانونی شهرستان، حداقل 13 مورد مرگ در حدود 60 مایلی شمال غربی جکسون در شهرستان شارکی، محل زندگی رولینگ فورک، ثبت شد.

رویس استید، مدیر مدیریت اورژانس اوایل صبح شنبه به سی‌ان‌ان گفت که سه نفر دیگر کشته شده‌اند و حداقل دو نفر در وضعیت بحرانی در شهرستان هامفریس هستند.

مارک استایلز، پزشکی قانونی به سی ان ان گفت که در شهرستان کارول، سه نفر در یک خانه جان خود را از دست دادند و به نظر می رسد که آنها بر اثر گردباد جان باختند. آلن گورلی، پزشکی قانونی گفت و دو نفر در شهرستان مونرو در شمال شرقی می سی سی پی کشته شدند.

آنجلیا ایستون پزشک قانونی شهرستان "شارکی" به "ای‌بی‌سی" گفت که هفت نفر در این شهرستان جان باختند و او هنوز نمی‌تواند سن آنها را تایید کند.

این طوفان حدود ساعت 8:50 شب گزارش شد.

کدخبر: 880097 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟