افزایش تصادفات جاده‌ای در خراسان جنوبی + هشدار رییس پلیس راه

به گزارش رکنا، سرهنگ علیرضا رضایی امروز یکشنبه در چهارمین جلسه قرار گاه نوروزی امام علی (ع) انتظامی استان تاکید کرد: افزایش حوادث جاده‌ای از زمان آغاز ترددهای نوروزی به شدت افزایش یافته که این موضوع نگران کننده است.

وی با اعلام اینکه در این مدت شش فوتی در جاده‌های خراسان جنوبی داشته‌ایم، تصریح کرد: با سامانه ۱۱۰ فوریت‌های پلیس ۳۶۲ هزار تماس گرفته شده که ۱۴۲ هزار از این تماس‌ها عملیاتی شده است.

وی بیان داشت: تماس‌های مورد نظر نسبت به مدت مشابه ۱۳ درصد افزایش داشته است.

به گفته وی نیاز است که ۱۸ استراحتگاه با همکاری فرمانداران در مسیرهای مورد نظر ایجاد شود که تاکنون این استراحتگاه‌ها تنها در شش نقطه خراسان جنوبی ایجاد شده‌اند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با بیان اینکه از آغاز ترددهای نوروزی تاکنون ۵۱ مجروح در حوادث جاده‌ای استان داشته‌ایم، عنوان داشت: در تصادفی که شب گذشته در مسیر طبس_ کریت اتفاق افتاد سه عضو یک خانواده فوت شدند.

علیرضا رضایی گفت: انتظامی استان برای انجام بهتر خدمات نوروزی علاوه بر اینکه ۵۰ نیروی جدید در اختیار ما قرار داده است، ۱۵ خودروی جدید و ۱۲ خودرو از خودروهای انتظامی خراسان جنوبی را هم در اختیار ما گذاشته است.

به گفته وی قرار بود ۱۴ خودرو با همکاری فرمانداران شهرستان‌های استان برای ایام نوروز د به ما داده شود که تاکنون تنها ۸ خودروی مورد نظر تأمین شده است و ضرورت دارد فرمانداران شهرستان‌های استان اقدام لازم را در این خصوص انجام دهند.

مهر

کدخبر: 878862 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟