آخرین وضعیت از ملیکا 12 ساله که تیر پلیس کرج به او خورده بود / تمام تلاش پلیس برای نجات او + فیلم
حجم ویدیو: 68.61M | مدت زمان ویدیو: 00:02:13

به گزارش خبرنگار رکنا، سردار حمید هداوند صبح امروز در آخرین نشست خبری خود در جمع خبرنگاران به کشف ۲۰ تن مواد مخدر درسال جاری در استان البرز اشاره کرد و گفت: طی این مدت کشف مواد مخدر بیش از ۱۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

وی گفت : در سالجاری ۲۳ هزار و ۹۲۲ معتاد جمع آوری شدند که تعداد سه هزار و ۹۱۷ نفر آنها معتاد متجاهر بوده که به کمپ ها معرفی شدند.

تیم های انتظامی اعم از گشت های خودرویی، موتوری و پاس پیاده برای پیشگیری و مقابله با جرایم در نقاط تعیین شده به صورت ویژه فعال شده اند.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر گشت های انتظامی برای ایست و بازرسی ، تیم های ترافیکی نیز همگام باسایر رده هادر مبادی ورودی و خروجی استان مستقر شده اند.

هدواند توصیه کرد:شهروندان در صورت سفر وجوه نقد و اشیای قیمتی را در منزل نگهداری نکنند و از سپردن منازل خود به افراد غیر مطمئن خودداری کنند.

مسافران هنگام استفاده از تفرجگاه ها ضمن استفاده از قفل فرمان و تجهیزات ایمنی حتی الامکان از محل امن برای پارک خودرو استفاده کنند.

افرادی که به هر دلیل قصد جابجایی اثاث دارند حتما باید مجوز از کلانتری محل داشته باشند در غیر این صورت هرگونه جابجایی اثاثه ممنوع خواهد بود.

 امسال علاوه بر ۲۵ پاسگاه انتظامی ۱۰ ایستگاه سیار نیز برای حفظ امنیت مردم فعال شده است .هدواند تاکید ورد:پلیس البرز از تمام ظرفیت خود برای نوروزی ایمن استفاده خواهد کرد .

وی درپاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره سرنوشت شهروندانی که چند روز پیش در کرج به طور اشتباهی در جریان تعقیب واریز پلیس زخمی شده بودند گفت: به دنبال تعقیب خودروی ۲۰۶که حامل مواد مخدر بود متاسفانه درجریان تیراندازی یک زن و یک دختر ۱۲ساله بنام ملیکا زخمی می شوند که خیلی زود به بیمارستان شهید معدنی کرج منتقل شدند خوشبختانه زن جوان حالش مساعد بود و دختر خردسال نیز به اتاق عمل منتقل شد با این حال خانواده او که درخواست بیمارستان مجهز بودند با یکی از پزشکان باتجربه در یکی از مراکز بیمارستانی در تهران هماهنگ شد و یک فر ند هلی کوپر برای اعزام دخترک مهیا شد که پزشک باتوجه به شرایط بیمار اجازه ترخیص نداد و 3 ساعت بعد نیز بیمار با یک دستگاه آمبولانس با اکیپ  پزشکی به تهران منتقل شد وصبح زود تحت جراحی دیگر قرار گرفت و خوشبختانه حال ملیکا خانم تا این لحظه مساعد گزارش شده است که امید واریم هر چه زودتر مورد شفاعت کامل قرار گیرد.

هدواند همچنین به تذکر به همکاران خود درهنگام مامورتهای اینچنینی اشاره کرد و گفت :پلیس در همه ی شرایط باید امنیت مردم را الویت قرار دهد.

 

کدخبر: 878819 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟