200 نفر از این مرد زنجانی شکایت کردند / علت چه بود؟

به گزارش رکنا، محمدعلی آدینه‌لو، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان اظهار کرد: در چندین ماه گذشته پرونده‌های متعددی در مورد کلاهبرداری به پلیس آگاهی استان واصل شد که در این خصوص کارآگاهان پلیس آگاهی مراتب را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: اقدامات گسترده‌ای از طرف کارآگاهان پلیس آگاهی استان صورت گرفته و متهم در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد.

 وی با بیان اینکه تاکنون با اقداماتی که همکاران انجام دادند بیش از 200 شاکی شناسایی شده و مبلغ بیش از 2 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری شده است، تصریح کرد: متهم با هماهنگی مقام قضایی و با قرار قضائی روانی زندان شد.

آدینه‌لو تاکید کرد: توصیه‌ای که پلیس آگاهی با توجه به روزهای پایان سال و خریدهایی که هم شهروندان چه به شکل فضای مجازی چه به شکل حقیقی دارند این موضوع است که حتما مراقب باشند هر کالایی را خرید می‌کنند از مراجع معتبر و پس از وصول کالا و صحت از اعتماد آن نسبت به پرداخت مبلغ اقدام بکنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در روزهای پایانی سال تماس‌های مختلفی با شهروندان گرفته می‌شود و یا پیامک‌های مختلفی را مبنی بر این که در مسابقه‌ برنده شدند ارسال می‌شود، ادامه داد: توجه داشته باشید فریب این افراد را نخورده و حتما پای دستگاه عابر بانک یا دیگر دستگاه های «پوز» مراجعه نکنند.

کدخبر: 878195 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟