گروگانگیری مسلحانه جوان 35 ساله در زاهدان / پلیس شبیخون زد

به گزارش گروه حوادث رکنا؛ سردار" دوستعلی جلیلیان" فرمانده انتظامی استان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در یکی از محلات شهرستان "زاهدان" بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی استان وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل مشخص شد، افرادی مسلح و ناشناس با صورت هایی پوشیده و با تهدید سلاح ، جوانی 35 ساله را با یک دستگاه خودروی سواری ربوده و از محل متواری شده اند

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در بررسی های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات خانوادگی این جوان را ربوده و او را به مکانی نامعلوم منتقل کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی در استان عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان ، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

سردارجلیلیان بیان داشت: سرانجام پس از  تلاش های شبانه روزی پلیس، محل اسارت این جوان در یکی از روستاهای شهرستان زاهدان شناسایی و روز گذشته تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی با حضور در محل، فرد ربوده شده را آزاد و 2 عامل اصلی این گروگان گیری را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه فرد ربوده شده صحیح و سالم آزاد و به آغوش خانواده بازگشت، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کدخبر: 877449 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟