گروگانگیری جوان 21 ساله در سیب و سوران / انگیزه آدم ربایان چه بود؟

به گزارش گروه حوادث رکنا؛ سردار "دوستعلی جلیلیان "در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی، در سطح حوزه استحفاظی شهرستان، بلافاصله اکیپ ماموران تخصصی پلیس وارد عمل شدند. با حضور پلیس در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی مشخص شد، افرادی مسلح با تهدید سلاح جوان 21 ساله ای را ربوده و با خوردو از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: بررسی های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات قبلی این فرد را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده اند.

وی ادامه داد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان ، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند که سرانجام محل اسارت این فرد شناسایی و گروگان آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری که قبل از حضور ماموران عرصه را بر خود تنگ دیده بودند ، متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد، خاطر نشان کرد: امنیت مردم این سرزمین خط قرمز پلیس است و در این راه هیچگونه مماشاتی با مخلان امنیت نخواهد شد.

 

کدخبر: 876815 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟