فاجعه انفجار ویرانگر در انبار سیلندر گاز در شرق تهران /آتش نشانی به موقع رسید

 سید جلال ملکی گفت: ساعت ۱۳:۵۸ امروز حادثه آتش سوزی در خیابان مدنی، نبش خیابان لشگری به سامانه ۱۲۵ که بی درنگ ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که در یک مغازه‌ ای در حدود ۴۰ متر که تعداد زیادی سیلندر گاز در آن وجود داشت و کل این بخش شعله‌ ور بود و صداهای انفجاری نیز شنیده می‌شد که حاکی از انفجار سیلندرهای گاز بود و کاملا شعله‌ور بود.

ملکی ادامه داد: در مجاورت این مغازه یک باب مغازه موبایل‌ فروشی وجود داشت که آن نیز در اثر آتش‌سوزی شعله‌ ور شده و تقریبا تمامی اجناس آن از بین رفته بود آتش در حال گسترش بود و آتش‌نشانان عملیات خود را با اتخاذ تدابیر عملیاتی مناسب آغاز کردند و موفق شدند که خیلی سریع آتش را تحت کنترل خود درآورند.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان در این مغازه حدود ۸۰ سیلندر گاز از محل خارج و به مکان امن منتقل کردند و به صاحبان این گونه درخواست داریم از فعالیت در بافت های مسکونی خودداری کنند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران این حادثه مورد مصدوم شدید یا فوتی نداشت، اما خسارات به جا مانده از آن زیاد بود.

 

کدخبر: 876571 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟