دستگیری عامل آتش سوزی انبار لاستیک خودرو  در شهرری

به گزارش گروه حوادث رکنا؛ پنجشنبه 18 اسفند یک انبار دپوی لاستیک در جاده معدن شهرری دچار حریق شد و دود ناشی از این آتش سوزی نقاط مختلفی از آسمان شهرری را فرا گرفت.

حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با حضور در محل آتش سوزی از نزدیک عملیات اطفاء حریق و نحوه امدادرسانی واحد‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

این حادثه خسارت جانی نداشته است. 

به گزارش رکنا؛ سرهنگ "حسینعلی ابن علی" جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع آتش سوزی انبار نگهداری لاستیک خودرو در ابتدای اتوبان "امام علی(ع)"، موضوع سریعاً در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 173 این فرماندهی قرار گرفت. 

وی با اشاره به اینکه این حادثه خسارات جانی به همراه نداشته است، گفت: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، روز گذشته فردی اقدام به آتش زدن انبار نموده و از محل متواری می شوند که با هوشیاری و اشرافیت اطلاعاتی ماموران پلیس "امین آباد" شناسایی و در کمتر از یک ساعت دستگیر شد. 

جانشن فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: طبق گفته کارشناسان ارزش اموال سوخته شده حدوداً 3 میلیارد ریال می باشد. 

سرهنگ "ابن علی" در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی گردید، اظهار داشت: حفظ نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

کدخبر: 876508 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟