واژگونی یک خودرو در بلوچستان 5 کشته و زخمی بر جای گذاشت

به گزارش رکنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فریبرز راشدی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ متأسفانه ۲ نفر فوت و ۳ نفر مصدوم شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: این حادثه ظهر امروز در جاده خاش- ایرانشهر نرسیده به «کارواندر» رخ داد.

وی ادامه داد: مصدومین این حادثه توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان «امام خمینی (ره)» خاش منتقل شدند که حال آن‌ها مشاهده گزارش شده است.

سرهنگ مهدی خمر نیز   اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور مواصلاتی شهرستان‌های خاش - ایرانشهر، بلافاصله ماموران به همراه عوامل امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: خودرو سواری پژو از سمت ایرانشهر به خاش در حال تردد بود که از مسیر خود منحرف و واژگون شده و بر اثر این حادثه ۳ نفر از سرنشینان وسیله جان خود را از دست دادند و ۲ نفر دیگر مجروح که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان علت حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کرد و گفت: از همه رانندگان درخواست داریم هر دو ساعت رانندگی ۱۵ تا ۲۰ دقیقه استراحت کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

کدخبر: 876300 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟