رهایی گروگان 32 ساله زاهدانی از چنگال آدم ربایان

به گزارش رکنا، سردار دوستعلی جلیلیان گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در ۹ دی ماه امسال ، در سطح حوزه استحفاظی، بلافاصله مأموران انتظامی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با حضور مأموران در محل و بررسی اظهارات شاهدان عینی، مشخص شد، افرادی مسلح و ناشناس با صورت‌هایی پوشیده و با تهدید سلاح، جوان ۳۲ ساله‌ای را با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ ربوده و از محل متواری شده اند.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه مأموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات قبلی این فرد را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده اند. جلیلیان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند. این مقام ارشد انتظامی در ادامه خاطر نشان کرد: سرانجام با تلاش مستمر پلیس، محل اسارت این فرد شناسایی و وی آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری که قبل از حضور مأموران عرصه را بر خود تنگ دیده بودند، متواری شدند. فرمانده انتظامی استان در ادامه با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد، خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی آدم ربایان تحقیقات تخصصی برای دستگیری آنها ادامه دارد.

 

کدخبر: 876230 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟