به کمک کارشناسان فوریت های پزشکی فرشته کوچک شادگانی در خانه چشم به جهان گشود

به گزارش رکنا، میثاق شهبازمهر رئیس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان شادگان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد : طی دریافت تماس تلفنی مبنی بر درخواست کمک برای مادر باردار 30 ساله در یکی از مناطق شهرستان شادگان،بلافاصله توصیه های لازم بصورت تلفنی توسط کارشناسان و پزشک مرکز ارتباطات اورژانس 115 (دیسپچ) به همراهان بیمار ارائه گردیده و همزمان نزدیکترین تیم امدادی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آبادان به محل فوریت اعزام گردید.

شهبازمهر گفت: تیم امدادی پایگاه 6173 اورژانس 115 (شهری یک) در کمترین زمان ممکن خود را به محل می رسانند و پس از حضور بر بالین مادر باردار و مشاهده علائم زایمان ، به کمک مادر باردار آمده و بستر را برای زایمان در منزل فراهم کردند.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان شادگان افزود: با اقدام به موقع و مناسب کارشناسان فوریت های پزشکی و با کمک و مشاوره پزشک مستقر در واحد دیسپچ ،مادر باردار به صورت طبیعی و موفقیت آمیز فرزند خود را درخانه به دنیا آورد.

وی بیان کرد: مادر و فرزند پس از دریافت خدمات اولیه درمانی و حمایتی توسط  فوریت های پزشکی ،با آمبولانس اورژانس 115 جهت تکمیل روند مراقبت های درمانی به بیمارستان شهید معرفی زاده منتقل شده و با حال عمومی کاملا مطلوب تحویل زایشگاه شدند.

در پایان میثاق شهبازمهر رئیس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان شادگان از تلاش پرسنل اورژانس این مرکز ،محمد شبیباوی ،عادل مطرودی و نیز پرسنل واحد مرکز ارتباطات (دیسپج) تقدیر و تشکر نمود.

علی رنجکش

 

کدخبر: 875578 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟