بازداشت دزدان 200 میلیاردی خانه های شرق تهران + فیلم
حجم ویدیو: 49.00M | مدت زمان ویدیو: 00:02:55

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا؛ سرهنگ علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص دستگیری باند سارقان منزل اظهار کرد: یکی از دغدغه های مهم شهروندان تهرانی بحث مقابله با سرقت منزل است که بعضا شاهد اتفاق افتادن آن هستیم. در همین راستا نیز در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، بررسی و کشف سارقان این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و همکاران من با تمام توان اطلاعاتی و کارگاهی خود تعداد 16 نفر از سارقان منزل را در قالب سه باند دستگیر کردند.

وی افزود: این 3 باند از سارقین منزل تاکنون به 30 فقره سرقت از منازل اعتراف کرده اند که ارزش ریالی اموال مسروقه 200 میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ گودرزی با بیان این که سارقان مذکور ابتدا اقدام به زاغ زنی کرده و سپس به روش توپی زنی به منازل برای سرقت وارد می شدند تشریح کرد: 30 نفر از مالباختگان در این سرقت ها شناسایی و به پلیس آگاهی برای شناسایی اموالشان دعوت شدند که مشخص شد بخشی از این اموال به فروش رسیده بود. 

 رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تاکید کرد: ما در فرماندهی انتظامی پلیس تمام توان خود را بکار گرفته ایم تا مابقی اموال این مالباختگان کشف و به آنها مسترد شود کمااینکه تا کنون چند مالخر شناسایی و دستگیر شده اند.

این مقام عالی انتظامی در پایان تشریح کرد: این سارقان فعلا با قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی، جهت تکمیل تحقیقات و شناسایی سایر شکات در اختیار پلیس آگاهی هستند.

باند سرقت خانه های تهران

کدخبر: 875565 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟