دزدان حرفه ای با سرقت از 11 خانه 200 میلیارد به جیب زدند / در اصفهان کشف شد

به گزارش رکنا، اعضای باند 4 نفره سارقان که 200 میلیارد ریال اموال مردم را از منازلشان سرقت کرده بودند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان دستگیر شدند.

کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان اصفهان به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان ساکن در منطقه غرب شهر اصفهان مبنی بر سرقت از منازلشان موضوع را به صورت تخصصی دنبال کردند.

کارآگاهان پس از بررسی صحنه‌های جرم و جمع‌آوری آثار بجامانده از سارقان و همچنین انجام یکسری اقدامات تخصصی و پلیسی در نهایت ردپای باندی متشکل از 4 نفر از سارقان سابقه‌دار را در این سرقت‌ها به دست آوردند.

سرانجام مخفیگاه اعضای این باند شناسایی و بلافاصله کارآگاهان وارد عمل شده و با اخذ دستور از مرجع قضائی محل را به محاصره خود درآوردند و طی یک عملیات ضربتی هر 4 متهم را دستگیر کردند.

در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری طلاجات، سکه و .. کشف شد که ارزش آنها توسط کارشناسان 80 میلیارد ریال برآورد شده است. همچنین سارقان هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شدند به 11 فقره سرقت اموال از منازل شهروندان ساکن در غرب شهر اصفهان اقرار کردند.

در نهایت کارشناسان ارزش مجموع اموال به سرقت رفته توسط این سارقان را 200 میلیارد ریال ارزیابی کردند و در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان به برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

کدخبر: 875549 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟