رابطه سیاه برادردوقلو با عروس بی اطلاع ! / شوهرم زود برگشت فکر کردم خودش است !

به گزارش رکنا، نازنین با مراجعه به اداره پلیس در حالی که یک چشمش اشک بود و یک چشمش خون پرده از جنایت های کثیف برادر شوهرش برداشت.

زن جوان به بازپرس پرونده گفت: تازه عروس بودم که متوجه نگاه های کثیف برادرشوهرم شدم. از آن جا که او با همسرم دو قلو بودند و بی نهایت به یکدیگر شباهت داشتند خیلی سخت متوجه تفاوت بینشان می شدم و همین موضوع باعث شد تا به راحتی در دام پلید او گرفتار شوم.

نازنین در ادامه گفت: اولین بار وقتی شوهرم به محل کارش رفت طعمه فرشید - برادرشوهرم - شدم . شباهت بی نهایت فرشاد و فرشید موجب شد تا به راحتی به او اعتماد کنم و به این باور باشم که همسرم به خانه بازگشته و درخواست همخوابی با مرا دارد اما هنگام رابطه با دیدن خال روی بازوی فرشید فهمیدم که او مرا گول زده و به جای شوهرم خودش را جای زده است.

وقتی متوجه این اتفاق شدم با درگیری و فحاشی به او فهماندم که متوجه نیتش شدم اما او با تهدید به این که به شوهرم می گوید که من با روی باز او را دعوت کردم مرا وادار به سکوت کرد. این ماجرا ادامه داشت تا این که درخواست های بی شرمانه ی فرشید زیاد شد و شوهرم به من شک کرد. این شکاکیت او موجب شد که تصمیم به شکایت از فرشید گرفتم.

افسر پرونده پس از ثبت شکایت نازنین اقدامات لازم را برای دستگیری فرشید انجام داد و خوشخبتانه توانست با تاییدیه پزشکی قانونی مرد جوان را به دام بکشاند.

 

 

کدخبر: 875499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟