اعدام بعد از رابطه سیاه در پنت هاوس پسر بی ام و سوار

به گزارش رکنا،  رسیدگی به این پرونده از 20 شهریور ماه امسال آغاز شد. دختر ۲۲ ساله ای به نام سارا به پلیس آگاهی رفت و از پسری که وی را آزار داده بود شکایت کرد.

وی در تشریح شکایتش گفت: از محل کارم به خانه بر می گشتم که تصمیم گرفتم به مطب متخصص پوست در خیابان اندرزگو بروم. مقابل مطب ایستاده بودم که پسر جوانی که سوار بر یک دستگاه بی ام و بود مقابل پایم متوقف کرد. او به من ابراز علاقه کرد و شماره تلفنش را به من داد. اما من گفتم شارژ گوشی موبایلم در حال تمام شدن است. من به مطب رفتم و پس از ویزیت از مطب خارج شدم که دوباره پسر جوان را دیدم. او خودش را آرتین معرفی کرد و از من خواست تا سوار ماشین او بشوم تا با هم بیشتر آشنا شویم.

وی ادامه داد: من به او گفتم شارژ گوشی موبایلم تمام شده و می خواهم اسنپ بگیرم . او با اصرار از من خواست تا سوار ماشینش شوم تا به من شارژر گوشی بدهد. او مرا مقابل خانه شان برد و چندین سیم شارژر گوشی برایم آورد.

اما هیچ کدام از آنها به گوشی موبایل من نخورد. او از من خواست داخل خانه بروم تا برایم اسنپ بگیرد .او همان موقع یک آبمیوه برایم آورد و گفت تا آبمیوه را بنوشی برایت اسنپ میگیرم. اما وقتی آبمیوه را خوردم بی حال شدم. او مرا به اتاق خواب برد تا آزارم دهد. من که نیمه بیهوش بودم التماس کردم دست از سرم بردار دارد. اما او که عصبانی بود سرم را به تخت کوبید و بی‌رحمانه بدون توجه به التماس هایم مرا آزار داد.

دختر جوان که اشک میریخت گفت: او بعد از اینکه نقشه شومش را اجرا کرد مرا سوار ماشین کرد و در نزدیکی خانه مان در شرق تهران رساند. اما تهدیدم کرد در این باره به کسی حرفی نزنم.

با شکایت دختر جوان وی به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان آزار و اذیت وی را تایید کردند.

ردیابی پسر شیطان

ماموران پلیس به ردیابی پسر جوان پرداختند و با اطلاعاتی که سارا به ماموران داده بود پسر جوان را 7 آبان ماه در خانه اش دستگیر کردند.

وی که منکر آزار و اذیت دختر جوان بود گفت: ما در یک مرکز خرید با هم آشنا شدیم. او مدام به من لبخند میزد تا اینکه شماره تماسم را به او دادم و تلفنی با هم رابطه دوستانه داشتیم. او دروغ می گوید من او را به خانه مان کشانده و به زور آزار داده ام. او با میل خودش 3 بار به پنت هاوس من در محله زعفرانیه آمد و یک بار هم در خانه مادری ام با او رابطه برقرار کردم.اما او با میل خودش به آنجا آمده بود.

در حالی که پسر جوان منکر تجاوز به عنف شده بود برایش کیفرخواست صادر شد و وی در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در دادگاه شیطان چه گذشت؟

در آن جلسه دختر جوان برای آرتین حکم اعدام خواست و در حالی که اشک میریخت گفت: باور کنید من هیچ رابطه دوستانه ای با متهم نداشتم و او در اولین ملاقات با خوراندن آبمیوه مسموم مرا نیمه بیهوش کرد و آزارم داد. او حتی مرا کتک زد و بدون توجه به التماس هایم زندگی ام را سیاه کرد.

وقتی پسر جوان روبه روی قضات ایستاد جرمش را گردن نگرفت.

وی گفت: من و سارا با هم رابطه دوستانه داشتیم و او با میل خودش چندبار به خانه ام آمده بود. اما او آخرین بار گفت گوشواره اش به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان در خانه ام گم شده و از من خواست تا پول آن را بپردازم. اما چون قبول نکردم از من شکایت کرد تا آبرویم را ببرد. من قبول دارم با او رابطه داشتم اما رابطه بامیل او برقرار شد و اجباری در کار نبود.من اتهام تجاوز به عنف را قبول ندارم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده و اظهار نظر کارشناسان پزشکی قانونی پسر جوان را به اعدام محکوم کردند.

 

کدخبر: 874970 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟