جزییات مسمومیت دانش‌آموزان دختر کوار فارس

به گزارش رکنا، از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، علی اصغر رشیدی شنبه در این باره گفت: ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۳ اسفندماه دانش اموزان یک کلاس درس در دبیرستان دوره دوم متوسطه فاطمه الزهرا(س) شهرستان کوار اعلام میکنند که موادی داخل بخاری کلاس ریخته شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوار استان فارس گفت: معلم این کلاس،‌ اقدام به تخلیه کلاس درس کرد و با مشاهده این رفتار، بقیه دانش آموزان این آموزشگاه نیز از کلاس درس خارج شدند.

رشیدی گفت: در این زمان، سه تن از دانش اموزان از یک کلاس دیگر، احساس سردرد و سرگیجه کردند که توسط اورژانس به مرکز درمانی کوار منتقل شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوار استان فارس گفت: تعدادی دیگر از دانش آموزان هم که یا دارای بیماری زمینه ای مانند آسم یا آلرژی بودند و یا دچار اضطراب و استرس شدند نیز به این مرکز درمانی منتقل می شوند.

رشیدی گفت: تاکنون ۲۷ دانش آموز این اموزشگاه به مرکز درمانی اعزام شدند که به جز یک نفر که همچنان تحت نظر پزشک هستند و بقیه هیچ مشکلی ندارند و حالت عادی دارند.

وی گفت: هم اکنون تیم های بهداشتی در محل مدرسه مستقر هستند و مشغول بررسی علل و عوامل هستند.

وی گفت: سلامت دانش اموزان خط قرمز ما است و به محض اینکه دانش اموزی احساس مشکلی کند سریعا برای رفع نگرانی وی و خانواده اش او را به مراکز درمانی اعزام خواهیم کرد لذا احتمال افزایش امار نیز است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوار استان فارس گفت: این آموزشگاه ۶۱۴ دانش آموز دارد.

شهرستان کوار در ۴۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

 

کدخبر: 874571 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟