بازداشت سارقان مسلح در ایرانشهر / پایان وحشت آفرینی با اقدام به موقع پلیس

به گزارش رکنا، سرهنگ "حسن کیخا " ر تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام چند فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه به مرکز فوریت های پلیسی 110 در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی در نتیجه اقدامات فنی و تخصصی خود موفق به شناسایی مخفیگاه 2 تن از سارقان حرفه ای شده که در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در یکی از محلات شهرستان دستگیرشدند .

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: در این رابطه و طی بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کلت کمری و مقادیری مهمات جنگی و یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی استفاده شده در سرقت ها کشف شد.

سرهنگ کیخا با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده سوابق متعدی در امر سرقت مسلحانه، زورگیری و موجبات نا امنی در سطح شهرستان را در سوابق خود داشته، گفت: متهمان در بازجوئی های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی تاکنون به 8 فقره سرقت مسلحانه اعتراف و تحقیقات در خصوص کشف سرقت های احتمالی که توسط این ضاربان زورگیر در سطح شهرستان بوده است همچنان ادامه دارد .

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و مخلان امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

 

کدخبر: 874535 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟