6 کشته و زخمی در واژگونی هولناک تراکتور و پژو پارس در خراسان شمالی

به گزارش رکنا: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در این باره اظهار کرد: شب گذشته در پی واژگونی خودروی تراکتور در زمین های کشاورزی ارتفاعات روستای مهنان، بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه اسدلی به محل اعزام و با توجه به صعب العبور بودن مسیر و طی مسافت طولانی در زمین های کشاورزی منطقه، مصدوم توسط افراد محلی در بین راه تحویل تیم های امداد و نجات شد.

ابراهیم سارمی گفت: پس از ارزیابی علائم حیاتی مصدوم توسط تیم های امدادی، مشاهده شد که متاسفانه مصدوم هیچگونه علائم حیاتی ندارد و تلاش تیم های امدادی برای احیاء مصدوم نیز بی نتیجه ماند و راننده تراکتور فوت شد.

سارمی همچنین به واژگونی خودروی پژو پارس در ۵۵ کیلومتری محور آشخانه به جنگل گلستان اشاره کرد و گفت: با اعلام واژگونی خودروی سواری پژو پارس در ساعت ۱۷ و  ۴۹ دقیقه روز گذشته در محور آشخانه به جنگل گلستان دوراهی روستای اسپاخو، تیم های امداد و نجات پایگاه رباط قربیل سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این حادثه ۳ مصدوم و ۲ نفر فوتی در پی داشت  که تیم های امدادی جمعیت هلال احمر پس از انجام اقدامات اولیه و رهاسازی یک نفر از حادثه دیدگان با ست نجات این جمعیت، یک نفر از مصدومان را توسط آمبولانس جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل کردند.

 

 

کدخبر: 874431 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟