گفتگو با تبهکاری که به 3 سوت معروف است + فیلم باور نکردنی از این تبهکار
حجم ویدیو: 116.91M | مدت زمان ویدیو: 00:08:56

به گزارش رکنا؛ سرهنگ علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار پلیس رکنا گفت: همکاران ما در پایگاه سوم و نهم پلیس آگاهی تهران در پی وقوع سرقت انواع موتور سیکلت با شگردهای گوناگون طی یک سری اقدامات نوین پلیسی تعداد 23 سارق و مالخر موتورسیکلت را دستگیر کردند.

وی افزود: این افراد در قالب 2 باند فعالیت داشتند که ابتدا با زاغ زنی موتور سیکلت ها را شناسایی و بعد با تخریب سویچ این وسایل را به سرقت می بردند. سپس با تغییر ارکان این موتور سیکلت ها اقدام به فروش آن در فضای مجازی می کردند.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه این افراد در نهایت با هماهنگی های صورت گرفته با دستگاه قضایی توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند تاکید کرد: تاکنون این افراد به بیش از 100 فقره سرقت موتور سیکلت اعتراف کرده اند که از این تعداد 40 دستگاه موتورسیکلت کشف شده و در حال استرداد به مالباختگان است مابقی نیز به زودی کشف خواهد شد.

غافلگیری 2 باند سرقت موتور سیکلت در تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهمان فعلا با صدور قرار بازداشت برای تکمیل تحقیقات در اختیار دو پایگاه 3 و 9 پلیس آگاهی هستند تا ما بقی اموال نیز کشف و به مالباختگان برگردانده شود.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه پلیس با قدرت به وظایف ذاتی خود ادامه خواهد داد اظهار کرد: برابر تدبیر سردار رادان فرماندهی کل انتظامی در سه هفته اخیر طرح تشدید مبارزه با سرقین در دستور کار پلیس بوده که توفیقات خوبی نیز با کنترل مجرمین و دستگیری سارقان فعال بدست آورده ایم. همچنین تعاملات خوبی نیز با قوه قضاییه صورت گرفته است تا به پرونده کیس های ویژه و متهمان باندی در شعبات خاص رسیدگی شود که برخورد با انها بازدارندگی داشته باشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران در پایان درباره اقداماتی که از سوی مردم باید انجام شود تشریح کرد: مردم باید حتما نکات ایمنی را برای موتورسیکلت های خود چه در خیابان و چه در پارکینگ خانه هایشان رعایت کنند. همچنین از ردیاب های اینترنتی در موتورسیکلت و خوردو استفاده کنند. البته این نکته را باید دوباره اشاره کنم که اگر اتفاقی نیز رخ دهد باز پلیس با قدرت و تمام قوا در تلاش است که فاصله وقوع تا کشف را کاهش دهد و اموال مسروقه را به مالباختگان برگرداند.

کدخبر: 874127 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟