بازداشت قاتل وکیل شاهرودی / شلیک مرگبار به وکیل جوان در خیابان فرودسی

به گزارش رکنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار کرد: چند ماه گذشته، وکیل جوان شاهرودی در خیابان فردوسی این شهر با سلاح گرم به قتل رسید و رسیدگی پرونده به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مأموران پلیس آگاهی مشخص شد قاتل یا قاتلان پس از ارتکاب جرم به سمت یکی از شهرهای شمالی کشور متواری شده‌اند، افزود: کارآگاهان با بررسی ابعاد مختلف پرونده و انجام یکسری کارهای علمی و اطلاعاتی، درنهایت به یکی از موکل‌های متوفی مظنون شدند و او پس از دستگیری و انجام بازجویی‌های تخصصی، به قتل با مشارکت چند نفر دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان به هماهنگی‌های قضایی و دستگیری تمامی افراد مشارکت‌کننده در قتل در یک عملیات پیچیده پلیسی در مخفیگاهشان اشاره و اظهار کرد: 4 متهم دستگیرشده در تحقیقات فنی پلیس به قتل وکیل جوان با انگیزه اختلافات مالی اعتراف کردند و پرونده به همراه متهمان به مراجع قضایی ارسال شد.

موقوفه‌ای امنیت و آرامش شهروندان را خط قرمز پلیس خواند و تأکید کرد: مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان بدانند که مدافعان امنیت قانونی و قاطعانه با آنان برخورد می‌کنند و اجازه عرض‌اندام به مجرمان را نخواهند داد.

 

 

کدخبر: 874079 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟