لغو ۱۰ پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر در فرودگاه بیرجند

به گزارش رکنا،  مدیرکل فرودگاه‌های استان گفت: شرکت ایران ایر پرواز‌های روز‌های شنبه در تاریخ‌های ۱۳، ۲۰ و ۲۷ اسفند در مسیر تهران - بیرجند - تهران و روز‌های پنج شنبه ۱۸ و ۲۵ اسفند در مسیر تهران- بیرجند- مشهد را به دلیل کمبود ناوگان باطل کرده است.

طهماسبی با بیان اینکه در مجموع ۱۰ پرواز رفت و برگشت فرودگاه بیرجند در اسفند ماه از این شرکت کنسل شده است، افزود: از آنجایی که پرواز‌های بیرجند - مشهد ما بسیار محدود و از طرفی بیشتر متقاضیان این مسیر افراد بیمار هستند که برای درمان به مشهد مراجعه می‌کنند، باطل شدن پرواز‌های این مسیر برای ما بسیار نگران کننده است.

وی گفت: هم اکنون فرودگاه طبس دو پرواز به مقصد تهران و بالعکس و فرودگاه بیرجند ۳۰ پرواز رفت و برگشت در هفته دارد که دو پرواز آن مربوط به نجف و بقیه در مسیر بیرجند- تهران - بیرجند است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان با بیان اینکه برنامه پروازی ایام نوروز شرکت‌های هواپیمایی برای فرودگاه بیرجند هنوز مشخص نیست افزود: مجموعه فرودگاه‌های خراسان جنوبی در تلاش است که مانند نوروز ۱۴۰۱ پرواز‌ها در روز‌های تعطیلی عید کنسل نشود و پرواز‌های بیرجند به نجف نیز تا ایام ماه مبارک ماه رمضان به صورت قطعی ادامه خواهد داشت.

طهماسبی گفت: پیش بینی ما بر این است که پرواز‌های عتبات در ایام ماه مبارک رمضان برقرار نباشد و بعد از آن، مجدد این پرواز‌ها ادامه یابد و از طرفی حج و زیارت خراسان جنوبی به دنبال باقی ماندن پرواز‌ها حتی در ایام ماه مبارک در صورت تمایل مسافران است.

وی افزود: تا ایام ماه مبارک رمضان سه پرواز دیگر از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد بیرجند به سمت عتبات خواهیم داشت.

 

کدخبر: 873827 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟