عملیات ویژه آتش نشانان در آتش سوزی هولناک یک ساختمان در کرمانشاه / همه در محاصره دود و آتش + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 7.19M | مدت زمان ویدیو: 00:00:21

به گزارش رکنا،  فرهاد فرهودی در گفت و گو با خبرنگار رکنا در کرمانشاه اظهار داشت: روز گذشته یک شنبه 7 اسفندماه در ساعت ۱۸:۲۱ دقیقه، آتش سوزی یک واحد مسکونی به مرکز پیام سازمان آتش نشانی شهرداری کرمانشاه اعلام شد.

وی افزود: خودروی پیشرو باوجود تایم پرترافیک ناحیه ۲۲ بهمن، به فاصله ۵ دقیقه به محل حادثه رسید و پس از اطلاع مبنی بر اینکه از شش طبقه مسکونی، دو طبقه در حریق است و احتمال سرایت به دیگر طبقات وجود دارد، ۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین از ۴ ایستگاه همراه ۲۱ نیرو به محل حادثه اعزام شدند.

آتش سوزی کرمانشاه

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه نردبان نجات پس از ۱۱ دقیقه به محل حادثه رسید تصریح کرد: آتش سوزی از تراس طبقه چهارم، به طبقه ششم سرایت کرده بود و همکاران در مرحله اول جهت حفظ سلامت شهروندان در ماموریتی جانفشانانه با استفاده از پله نجات، ساکنین را از محل حادثه خارج کرده و تحویل فوریت های اورژانس دادند.

فرهودی ادامه داد: پس از خروج ساکنین و تحویل ۱۰ مصدوم حادثه به اورژانس ، عملیات اطفاء با سرعت آغاز شد و این عملیات در ساعت ۲۰:۱۷ به پایان رسید و الحمدالله هیچ گونه خسارت جانی در پی نداشت.

وی با بیان اینکه در ساعت ۲۱:۳۰ عملیات لکه گیری و تحویل ساختمان به پلیس به پایان رسید گفت: آتش از تراس طبقه چهارم آغاز و به سایر قسمت های ساختمان سرایت کرد که علت حادثه توسط کارشناسان درحال بررسی است.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: از همکاری صمیمانه شهروندان در اجرای این عملیات سپاسگذاریم.

کدخبر: 873045 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟