فرار عروس تهرانی پس از قتل شوهرش به ترکیه / زن خائن با مرد غریبه گریخت + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی " رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: مرد سالخورده‌ای به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، مدعی شد پسر 36 ساله متاهل‌اش چند روزی می‌شود که ناپدید شده و عروسش هم از او خبری ندارد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند، مرد گمشده آخرین بار با خودرویش خانه را ترک کرده و به ملاقات همسرش در کرج رفته است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه در روند تحقیقات مشخص شد مرد گمشده و همسرش با یکدیگر مشکل داشته‌اند، تصریح کرد: در بررسی‌های کارآگاهان مشخص شد، ملاقات مرد گمشده و همسرش با دعوت یک زن جوان انجام شده و پس از این دعوت همسر مرد گمشده به ترکیه رفته است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: بنابرحساسیت موضوع، کارآگاهان در نخستین‌گام زن جوان را بازداشت کردند و هدف تحقیقات قرار دادند که متهم پرونده در جریان تحقیقات در رابطه با سرنوشت مرد گمشده اظهار بی اطلاعی کرد.

وی افزود: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه زن جوان به قتل مرد گمشده با همدستی همسر وی و یک مرد غریبه اعتراف و عنوان کرد ۲ متهم دیگر پرونده که با یکدیگر ارتباط پنهانی داشتند، به کشور ترکیه گریخته‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان پس از اظهارات تکان‌دهنده متهم پرونده، راهی محل وقوع جنایت در کرج شدند و جسد مرد گمشده را در بیابان‌های شهر موردنظر کشف کردند. همچنین در تحقیقات تکمیلی مشخص شد، همسر مقتول با برنامه‌ریزی قبلی با کمک ۲ نفر دیگر با ضربات چاقو همسرش را به قتل رسانده است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه انگیزه این جنایت، اختلافات شخصی و خانوادگی بوده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری متهمان متواری ادامه دارد.

 

کدخبر: 872606 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟