زن شیرازی حساب 4 میلیاردی شوهرش را خالی کرد / پلیس فاش کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ "امیرحسین سلیمانی" بیان کرد: در پی شکایت مردی میانسال مبنی بر برداشت غیرمجاز رمز ارز از کیف پول دیجیتالی خود، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکی بیان داشت چند وقت پیش متوجه شدم که دسترسی‌های غیرمجازی نسبت به حساب رمز ارز من صورت گرفته و مبلغ 4 میلیارد ریال رمز ارز در چندین مرحله برداشت شده است.

رئیس پلیس فتا استان ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی وی را به این پلیس احضار کنند.

این مقام سایبری با بیان اینکه طی بررسی‌های بیشتر مشخص شد متهمه همسر شاکی می‌باشد، گفت: شهروندان بهتر است به منظور پیشگیری از هرگونه دغدغه نسبت به خرید رمز ارز و نگهداری آن در کیف‌های الکترونیکی خود، ابتدا دانش و آگاهی خود را بالا ببرند و از ذخیره رمز‌های عبور و نام کاربری روی گوشی‌های خود اکیدا خودداری کنند و برای کیف‌های دیجیتالی خود از رمز‌های پیچیده و غیر قابل حدس استفاده کنند.

سرهنگ "سلیمانی" از هموطنان خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک و یا مجرمانه در فضای مجازی می‌توانند آن را از طریق وب سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir و یا با شماره تلفن 096380 با کارشناسان ما در میان بگذارند.

 

کدخبر: 872577 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟