تشکیل پرونده قضایی برای 3 مدیر گنبدی / علت چه بود؟

به گزارش رکنا، از دادگستری گلستان، حسینعلی ایزد اظهارکرد: علیرغم فرصت داده شده به ادارات متولی امر برای تعیین فضای مناسب به منظور استقرار دستفروشان و خلوت کردن حاشیه این محور شلوغ، اقدامی انجام نشده و هر روز شاهد تصادف و ترافیک در این محور هستیم.

وی گفت: برای سه نفر از مدیران مربوطه، پرونده ترک فعل تشکیل و به دادسرا احضار شدند.

دادستان گنبدکاووس افزود: جاده گنبدکاووس به آزادشهر یکی از محورهای اصلی و پرتردد استان گلستان محسوب می‌شود که استقرار شمار زیاد دستفروشان در حاشیه آن، علاوه بر ایجاد ترافیک زیاد در طول مسیر، خطر تصادف و سوانح ترافیکی را نیز در این محور افزایش داده است.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت به عنوان یکی از شهرستان‌های پرتردد شناخته می‌شود و هر روزه تعداد زیادی خودرو از شهرها و روستاهای همجوار چه در سطح شهر و چه محورهای خروجی این شهرستان تردد دارند.

گنبدکاووس علاوه بر جمعیت ثابت ۱۷۰ هزار نفره، روزانه میزبان حداقل ۲ تا سه برابر جمعیت خود است که از مناطق روستایی این شهرستان مرزی و اهالی شهرها و روستاهای ۶ شهرستان دیگر این خطه برای گشت و گذار، خرید و یا درمان به این شهر سفر می‌کنند.

شرق گلستان هفت شهرستان شامل "گنبدکاووس، رامیان، آزادشهر، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه" دارد که نیمی از جمعیت ۲ میلیون نفری این استان را تشکیل می‌دهند و به گفته رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گنبدکاووس، روزانه تا ۵۰۰ هزار نفر از آنها در قالب سفرهای چند ساعته یا یک روزه و بیشتر هم با خودروهای تک سرنشین به این شهر می‌آیند.

 

کدخبر: 872089 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟