این باند حرفه ای در آبادان فقط موبایل می قاپیدند / پلیس وارد عمل شد

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس شهرستان آبادان درگفتگو باخبرنگار حوزه انتظامی رکنا اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از مالباختگان به  کلانتری 18ذولفقاری  مبنی بر اینکه گوشی همراه آنان به سرقت رفته است، به طور سریع تیمی مجرب از مأموران دایره تخصصی تجسس کلانتری 18ذولفقاری برای شناسایی سارقان تشکیل شد.

وی با اشاره به ادامه روند تحقیقات به منظور شناسایی مجرمان اظهار کرد: مأموران  با به‌کارگیری منابع اطلاعاتی و انجام تحقیقات میدانی توانستند محل اختفا سارقان را در منطقه جمشید آباد  شناسایی کنند و پس از هماهنگی با مرجع قضائی و ورود به مخفیگاه آنان  4 سارق را دستگیر و از مخفیگاهشان تعداد  بسیار زیادی گوشی تلفن همراه و تبلت و تعدادی مدارک هویتی مربوط به مالباختگان را  کشف و ضبط کردند.

سرهنگ کشوری تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های پلیسی به دهها فقره سرقت موبایل اعتراف کردند.

رئیس پلیس شهرستان آبادان گفت: پس از تحقیقات کامل مشخص گردید سارقین به صورت باندی اقدام به سرقت موبایل  در سطح شهرستان مینمودند وپس از سرقت موبایل باتعقیر داد یا سوزاندن سریال گوشیها،آنهارا دربازار به فروش میرساند وگوشیهای که سریالهایش تعقیر پیدا نمیکرد را درکشور عراق به فروش میرساندند.

 سرهنگ کشوری درپایان گفت: علیه متهمان پرونده تشکیل به همراه شکات به دادسرا معرفی شدند وی از شهروندان تقاضا کرد هرگونه تردد مشکوک را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ گزارش نمایند.

 علی رنجکش

 

کدخبر: 871811 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟