بازداشت زن جوان که با تهدیدهایش وحشت آفرینی می کرد / در قزوین رخ داد

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدعلی فرهودی اظهار کرد: در پی وصول ۲ فقره پرونده با موضوع تهدید به انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی یک زوج، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای شهرستان تاکستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکیان پرونده از سوی شخصی در فضای مجازی مورد تهدید قرار گرفته بودند و متهم در ازای عدم انتشار تصاویر شخصی، از آنان درخواست واریز وجوه قابل توجهی را کرده که به جهت اهمیت موضوع، تیم ویژه‌ای از کارشناسان پلیس فتا شهرستان تاکستان بررسی موضوع را آغاز کردند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، فرهودی عنوان کرد: با تلاش کارشناسان پلیس، متهم اصلی که یک خانم جوان بود به همراه همدست وی دستگیر شده و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس فتای استان قزوین بیان کرد: مراقبت از حریم خصوصی و دقت در نگهداری اطلاعات شخصی یک وظیفه عمومی برای همه کاربران فضای مجازی است و چنانچه شخصی حریم خصوصی دیگران را نقض کند، برابر قانون مجرم بوده و تحت پیگرد قرار خواهد گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس فتا با تمام توان آماده برخورد با جرایم سایبری بوده و شهروندان می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.

 

 

 

کدخبر: 871456 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟