انهدام باند راهزنان مسلح جنوب تهران / آنها با اسلحه جلوی خودروهای لوکس را می بستند + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان این خبر گفت: با وقوع سرقت‌های خشن مسلحانه از خودروهای مدل بالا در جاده‌های جنوب تهران، رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد که ۴مرد جوان با کلت کمری جلوی خودرو‌های گران‌قیمت در جاده‌های جنوب تهران را گرفته و به‌صورت خشن و با ضرب و جرح راننده‌ها اقدام به سرقت خودروها کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی با روش‌های علمی و اقدامات اطلاعاتی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن هویت متهمان را شناسایی کردند و در ادامه موفق به ردیابی مخفیگاه این ۴ مرد جوان در جنوب تهران شدند.

سرهنگ کارآگاه ولی‌پور گودرزی متذکر شد: کارآگاهان با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه متهمان در جنوب تهران شدند و آنها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند. از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه کلت کمری و ۳۵فشنگ جنگی کشف شد و آنها پس از انتقال به اداره یکم پلیس آگاهی، به سرقت مسلحانه خودروهای گران‌قیمت مثل پرادو و لندکروز با تهدید کلت کمری اعتراف کردند. به‌گفته وی مالباختگان، اعضای این باند را شناسایی کردند و در ادامه تحقیقات ۶خودرو مسروقه گران‌قیمت از مخفیگاه این ۴مرد جوان کشف شد.

 

 

کدخبر: 871443 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟