بازداشت 2 مرد موتورسوار که محموله های ممنوعه داشتند / در جاسک فاش شد

به گزارش رکنا، سردار "غلامرضا جعفری" بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان جاسک با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال و جابه جایی محموله مواد مخدر توسط دو دستگاه موتورسیکلت در محورهای فرعی این شهرستان مطلع که جهت پیگیری موضوع  تیم های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران هنگام گشت زنی در محورهای فرعی شهرستان جاسک دو دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک را شناسایی کردند و با علائم هشدار دهنده به راکبین آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: راکبین موتورسیکلت به محض رویت مامورین اقدام به فرار به سمت منطقه صعب العبور کوهستانی نموده و  پس از تعقیب و مراقبت و تیراندازی، قاچاقچیان عرصه را برخود تنگ دیده  و با رهاکردن موتورسیکلت و استفاده از موقعیت جغرافیایی و تاریکی هوا از محل متواری شدند.

 این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از موتورسیکلت های توقیف شده ، ۱۶۹ کیلو گرم تریاک کشف و ضبط شد، اظهار داشت: اعضای این باند شناسایی و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

سردار جعفری تصریح کرد: پلیس به صورت شبانه روزی و با تمام توان با پدیده شوم اعتیاد مبارزه و از همه شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده رفتار مشکوک ، موضوع را از طریق سامانه 128 به پلیس اطلاع دهند.#

 

کدخبر: 869521 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟