کشف 40 هزار گل خارجی میلیاردی در یک انبار / در تهران فاش شد

به گزارش رکنا، سرهنگ " هدایت بهرامی " بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران با رصدهای اطلاعاتی  از دپوی مقدار زیادی کالای قاچاق در انباری در محدوده خیابان "رجایی " مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات تخصصی به دست آوردند  کالاهای قاچاق در تاریکی هوا با استفاده از خودروهای شوتی در این مکان  تخلیه و دپو شده است و  سپس با استفاده از خودروهای وانت به بازار تهران منتقل می شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران این پلیس طی هماهنگی با مرجع قضائی از این انبار بازدید کردند که در بررسی های دقیق صورت گرفته  40 هزار و 540 قلم گل مصنوعی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت:  ارزش این محموله برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر 20 میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی از پلمب این انبار و دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل متهم به مرجع قضائی خبر داد و ادامه داد: از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از فعالیت محتکران و یا کسانی که به صورت قاچاق کالا وارد کشور می کنند موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا برخورد های سریع و قانونی با متخلفان صورت گیرد.

 

کدخبر: 869502 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟