عجیب ترین سرنوشت برای قاتل بوشهری !

به گزارش رکنا، رئیس کل دادگستری استان بوشهر از رهایی یک محکوم از قصاص نفس پس از ۸ سال با تلاش اعضای شورای حل اختلاف بوشهر خبر داد .

مهدی مهرانگیز با اعلام خبر رهایی یک محکوم از قصاص نفس، اظهارکرد: این زندانی محکوم پس از ۸ سال با جلب رضایت اولیای دم توسط تلاش اعضای شوراهای حل اختلاف بوشهر و زندان مرکزی بوشهر از اجرای حکم قطعی قصاص نفس رهایی یافت.

 وی افزود: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف و شورای حل اختلاف زندان مرکزی بوشهر و مسئولان قضایی، معتمدان و بخشش و بزرگواری اولیای دم، پرونده این زندانی پس از گذشت   8 سال به سازش منجر شد و محکوم از قصاص نفس رهایی یافت.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بر نهادینه کردن فرهنگ ارزشمند دینی صلح و سازش تاکید کرد و گفت: در سال جاری  18 نفر از زندانیان محکوم به قصاص نفس استان از قصاص رهایی و به دامان خانواده و اجتماع بازگشته اند.

مهرانگیز همچنین عنوان کرد: در حال حاضر نیز تعدادی از محکومان به قصاص نفس در زندان‌های استان بوشهر منتظر عفو و بخشش و گذشت اولیای دم هستند که انتظار می‌رود این افراد با رافت ، گذشت و بخشش با عمل خداپسندانه خود جان دوباره ایی به این محکومان هدیه دهند.

کدخبر: 868645 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟