هشدار جدی سردار رادان به خلافکاران / گردن گردنکشان در برابر مردم مظلوم البرز شکسته می شود

به گزارش رکنا، سردار احمد رضا رادان فرمانده فراجا صبح دیروز درحالیکه بارش برف دربیستمین روز بهمن ماه مردم البرز را غافلگیر کرده بود در مراسم تودیع و معارفه  رییس پلیس استان البرز که با تاخیر بیش از یک ساعت برگزار شد پشت میز تریبون ایستاد و پس از تبریک ایام ماه رجب و ایام الله دهه ی فجر به حکم رهبر معظم انقلاباسلامی در غالب  هفت فرمان که  به من داده شده است گفت: جلب رضایت خدا و در امتداد آن رضایت مردم، تامین امنیت آسایش و آرامش مردم، ازجمله این فرامین است .

وی همچنین ارتقای سطح توانمندی پلیس به خصوص در حوزه پلیس های تخصصی را از دیگر فرامین هفتگانه مطرح کرد و گفت:برهمین اساس در یک برنامه ریزی مفصل مولفه ها و شاخص های این فرامین رهبر معظم انقلاب را درآوردیم و برنامه ریزی شده در چه بازه زمانی می توانیم عمل کنیم.

رادان درادامه به موضوع حمایت همه ی  دستگاه های اجرایی  از پلیس اشاره کرد و یادآور شد در همین جا به عنوان یک مطالبه از نمایندگان مجلس می خواهیم شرایط زمینه این موضوع مهم را ایجاد کرده و با وضع قوانین کارآمدتر زمینه تحقق پلیس قدرتمند را فراهم سازند

رادان گفت: حساسیت البرز بر هیچ کسی پوشیده نیست و امیداوریم فرمانده جدید نیروی انتظامی البرز با توانمندی های که دارد بتواند مانند فرمانده قبل این استان مسیر را ادامه و آن را ارتقا دهد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران یادآورشد: فرمانده جدید استان البرز نقش برجسته میدانی و اثرگذار در اغتشاشات اخیر داشته و ما چنین فرماندهان میدان دار و میدان شناس می خواهیم.

رادان با تاکید براینکه  تمام مدیران وظیفه دارند برای آسایش مردم، آسایش خود را فدا کندگفت: تعامل با نماینده ولی فقیه در استان البرز، استاندار ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران ، ارتباط عمیق با خانواده شهدا توجیهاتی است که به فرمانده جدید نیروی انتظامی استان شده است.وامید واریم  با تقویت برخی مسائل  مشکلات آن به نقاط دیگر سر ریز نکند.

رادان با بیان اینکه مشکلات استان البرز به نمایندگان مردم در خانه ملت گفته و قول مساعدت داده شده گفت: بنا داریم در کل کشور از جمله البرز نهضت واحدهای سازمانی را راه اندازی کنیم تا نیروهای پلیس با مشکلات کمتر معیشتی به انجام وظیفه بپردازند.

حمید هداوند فرمانده جدید نیروی انتظامی استان البرز نیز با تشریح ۱۳ برنامه کاری خود گفت امنیت مردم در الویت کاری پلیس البرز قرار دارد.

در این آیین از زحمات سردار عباسعلی محمدیان قدردانی و سردار حمید هداوند به عنوان فرمانده انتظامی استان البرز معرفی شد.

همچنین در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان البرز از خانواده شهید مدافع امنیت شهید عجمیان و پلیسی که دچار ۱۰۰ ضربه چاقو در اغتشاشات اخیر شده بود تقدیر بعمل آمد.

 

کدخبر: 868466 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟