سرعت باد در زاهدان به ۷۰ کیلومتر بر ساعت رسید/ لغو قطار زاهدان- تهران

به گزارش رکنا؛ محسن حیدری روز اظهارداشت: همچنین سرعت باد  در نصرت آباد به ۵۰کیلومتر بر ساعت رسید و دید افقی در ایستگاه هواشناسی این بخش را به یک‌هزار و ۵۰۰ متر کاهش داد.

وی با بیان اینکه وزش باد شدید و گرد و خاک در نواحی مرکزی و شرق سیستان و بلوچستان تا صبح پنجشنبه تداوم دارد افزود: از بعدازظهر پنجشنبه این شرایط محدود به مناطق جنوب شرقی استان خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: شهروندان از تردد غیرضروری، کار در ارتفاع و عبور و مرور در کنار ساختمان‌های در حال ساخت و قدیمی خودداری کنند.

وی ادامه داد: توقف در فعالیت‌های کویر نوردی و محافظت از گلخانه‌ها برای کاهش خسارات احتمالی ناشی از طوفان به شهروندان توصیه می‌شود.

حرکت قطار مسافری زاهدان _ تهران لغو شد

بنا بر اعلام روابط‌عمومی اداره کل راه‌آهن جنوب شرق باتوجه‌به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید و طوفان ‌گردوخاک و همچنین کاهش شدید دید افقی، به اطلاعیه شهروندان زاهدانی می‌رساند بنا بر تصمیمات اتخاذ شده حرکت قطار ‌مسافری زاهدان _ تهران امروز چهارشنبه ۱۹ بهمن لغو شد‎.‎

کاهش دید به علت طوفان شن در استان

جانشین پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: وزش شدید باد و گرد و خاک باعث کاهش دید رانندگان در سیستان و بلوچستان شده است.

سرهنگ حمیدرضا سراوانی افزود: محورهای مواصلاتی زاهدان به بم، زاهدان به نهبندان، زاهدان به زابل بیشترین کاهش دید را برای رانندگان دارند.

وی گفت: به علت کاهش دید رانندگان گرامی در طی این مسیر با احتیاط کامل تردد کنند.

 

کدخبر: 867992 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟