آتش به جان جنگل‌های هیرکانی میلاش افتاد + جزئیات آتش سوزی

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا: امشب ۱۵ بهمن ۱۴۰۱، طبق اخبار محلی منتشر شده از روستای میلاش در بخش رودسر، شاهد آتش سوزی در جنگل های هیرکانی این منطقه بوده‌ایم.

حسین برزگر سرپرست اداره منابع طبیعی رودسر در گفت و گو با خبرنگار حوادث رکنا درباره وقوع آتش سوزی در قسمتی از جنگلهای هیرکانی واقع در اشکور رحیم آباد رودسر گفت: آتش سوزی فعلی که در میلاش رخ داده است که که سطحی بوده و گستردگی زیادی ندارد.

وی ادامه داد: هم اکنون با حضور عوامل یگان حفاظت از منابع طبیعی، سازمان های مردم نهاد، هلال احمر و مردم محلی آتش در حال خاموش شدن است و هم اکنون تنها یک درخت در حال سوختن بوده و زبانه آتش دارد.

سرپرست اداره منابع طبیعی رودسر در پاسخ به این سوال که هفته گذشته نیز شاهد آتش سوزی در این منطقه بوده ایم خاطر نشان کردم: مردم هیچ نگران نباشند. هفته گذشته نیز آتش سوزی سطحی اتفاق افتاد و امروز نیز سطحی بوده است که بیشتر دلیل آن وجود برگ های خشک در جنگل است.

برزگر در پایان تاکید کرد: این آتش سوزی خسارتی نداشته است و ما نیز با تمام توان آمادگی برای هر اتفاق ناگواری را داریم اما از مردم عزیزمان نیز می خواهیم که در صورت مشاهده هرگونه علائم آتش سوزی مراتب را از طریق تلفن ۱۵۰۴ اطلاع رسانی کنند.

کدخبر: 867337 ویرایش خبر
لینک کپی شد
علی چاهه
آیا این خبر مفید بود؟