پایان وحشت آفرینی 5 شرور در شهر / هیچ کدام در حالت طبیعی نبودند!

به گزارش رکنا از گیلان، سرهنگ امیر وهاب‌زاده، اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز مجموعه انتظامی اعلام کرد و اظهار داشت: پلیس قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی گزارش مردمی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه 5 نفر غیر بومی در یکی از روستاهای شهرستان صومعه‌سرا با سلاح سرد اقدام به قدرت‌نمایی، تخریب شیشه 2 دستگاه خودرو و یک واحد صنفی کرده و سپس با فحاشی نسبت به شهروندان از محل متواری شده‌اند، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با بیان اینکه با اقدامات فنی صورت گرفته و اشرافیت اطلاعاتی پلیس، متهمان مورد نظر شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در مخفیگاهشان دستگیر شدند. 

افزود: متهمان 17، 30، 30، 32 و 37 ساله که حین اعمال مجرمانه خود در حالت طبیعی نبودند، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی این آرامش و امنیت را به خطر بی‌اندازد.

مرجان گودرزی /گیلان

منبع :روابط عمومی پلیس گیلان 

کدخبر: 867223 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟