تسریع و تسهیل در ارائه خدمت بی منت به شهروندان / اهتمام ویژه به آمدو شدهای جاده ای و مباحث ترافیکی

به گزارش رکنا؛ سردار "محمدسعید منتظرالمهدی"؛ در اولین نشست فصلی فرماندهان، معاونین و روسای پلیس های تخصصی فراجا که با حضور رئیس پلیس کشور "سردار رادان "و  فرماندهان، معاونین و روسای پلیس های تخصصی فراجا، فرماندهان انتظامی استانها و شهرستان ها، فرماندهان مرزبانی و یگان های ویژه در ستاد فراجا ( ارتباط تصویری) همزمان با 242 مقر  انتظامی در سراسر کشور برگزار شد؛ اهداف برگزاری نشست را تبیین کرد.

وی با اشاره به جهت گیری های لازم با نگرش به ماه های پیش رو گفت: این نشست به منظور تدوین، تببین و ابلاغ تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور و جهت گیری های لازم با نگرش به ماه های پیش رو مبتنی بر برآوردهای اجتماعی و اطلاعاتی برای تسریع و تسهیل در ارائه خدمت بی منت به شهروندان  برگزار شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا در ادامه بیان داشت:  یکی از تدابیر مهم فرمانده کل انتظامی در این خصوص رفع مشکلات و معضلات انتظامی و امنیتی و توجه ویژه به آمدو شدهای جاده ای و مباحث ترافیکی بوده است.

سردار منتظرالمهدی تصریح کرد: سردار "رادان" در این نشست توجه ویژه به معیشت، منزلت و صیانت سازمانی و بصیرت دینی کارکنان را مورد تاکید قرار داد.

گفتنی است این نشست روز چهارشنبه همزمان با آغازین روز دهه مبارک فجر در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار شد.

 

کدخبر: 866354 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟