جابه جایی مسافر در استان اردبیل ۹ درصد افزایش یافت

به گزارش رکنا از اردبیل،  رضا شیرین زاده در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان خلخال با بیان اینکه در ۱۰ ماهه گذشته یک میلیون و۲۹۰ هزار و۸۴۰ نفر مسافر از استان جابجا شده است، گفت: درمقایسه با مدت مشابه سال قبل که حدود یک میلیون و۱۸۰ هزار نفر مسافر از استان جابجا شده بودند که بدین ترتیب امسال این رقم حدود ۹ درصد افزایش یافته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: این میزان جابجایی در قالب ۲۳۰ هزار و۱۹۵ مورد سفر انجام شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۶۲۷ هزار و۶۷۴ نفر مسافر با اتوبوس، ۹۸ هزار و ۸۴۵ نفر با مینی بوس و ۵۶۴ هزار و۳۲۱ نفر نیز با سواری از استان به مقاصد مختلف جابجا شده اند، اظهار کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۵۲۷ هزار و۶۷۲ نفرمسافر با اتوبوس جابجا شده بودند امسال افزایش ۱۹ درصدی را در جابجایی مسافر با اتوبوس شاهد هستیم.

شیرین‌زاده همچنین از افزایش بیش از ۲ درصدی جابجایی مسافر توسط وسیله نقلیه سواری خبر داد و افزود: سال گذشته ۵۵۲ هزار و ۱۳۵ مسافر در قالب ۱۸۲ هزار و ۹۰۸ مورد سفر توسط وسیله نقلیه سواری از استان جابجا شده بودند که در مدت مشابه امسال این رقم ۵۶۴ هزار و۳۲۱ نفر بود.

وی با اشاره به فعالیت ۷ پایانه مسافربری در استان اردبیل یادآور شد: یکهزار و ۲۳۱ ناوگان مسافر در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل افزود:مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت‌های حمل و نقل و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

 

کدخبر: 864044 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟