پایان تلخ ربودن زن جوان شیرازی با خودرو اش از خیابان / شهادت پلیس افتخاری با شلیک گلوله + عکس

به گزارش رکنا، این حادثه شامگاه یکشنبه در خیابان معالی‌آباد شیراز به وقوع پیوست و پلیس با تماس مردم در جریان یک آدم‌ربایی قرار گرفت.

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی فارس در این باره گفت: پس از ارائه گزارش یک فقره آدم‌ربایی در اطراف باغ‌های محمودیه در بلوار چمران شیراز بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند و مشخص شد مردی مسلح به ناگاه سمت خودروی زنی جوان که کنار خیابان متوقف بوده رفته و پس از پیاده کردن فرزند 3 ساله این زن از خودروی خودش سوار ماشین شده و با تهدید اسلحه زن جوان را وادار به حرکت کرده است.

سردار حبیبی در ادامه خاطرنشان کرد: مأموران به خاطر حفظ جان گروگان، دستگیری عامل این اقدام شرارت‌آمیز را آغاز کردند و در یک تعقیب و گریز طولانی، متهم که پلیس را در یک قدمی خود و عرصه را بر خود تنگ دیده بود از خودرو پیاده شد و شروع به تیراندازی کرد که یکی از مأموران وظیفه‌شناس پلیس افتخاری انتظامی شیراز به نام محمود هوشمندی با شلیک متهم بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

در ادامه وقتی متهم قصد داشت پای پیاده از یکی از خروجی‌های چمران متواری شود هدف شلیک گلوله مأموران قرار گرفت و از ناحیه پا مجروح و دستگیر شد.

در بازرسی بدنی از وی یک قبضه کلت کمری به همراه ۲ تیغه خشاب ۱۵ تیری به دست آمد. متهم انگیزه خود از این کار را اخاذی و سرقت عنوان کرد. زن جوان که از دست متهم نجات پیدا کرده و فرزندش که در همان لحظات اولیه تحویل پلیس شده بود هر دو در سلامت کامل هستند و آدم‌ربا نیز در بیمارستان بستری و تحت درمان است و حال عمومی او خوب گزارش شده است.

پیکر مطهر این شهید ساعت 9 صبح امروز سه‌شنبه ۱۱ بهمن در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تشییع و سپس در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز به خاک سپرده می شود.

کدخبر: 865890 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟