پلیس فرشته نجات دختر شیرازی از چنگال ارابه شیاطین / شلیک دقیق در تعقیب و گریز خیابانی

به گزارش رکنا؛ سردار "یوسف ملک‌زاده" اظهار کرد: بامداد امروز 10 بهمن‌ ماه در پی اعلام یکی از شهروندان مبنی بر اینکه یک سواری پراید با 3 سرنشین در خیابان "احمدی جنوبی" به زور یک دختر را سوار و متواری شدند که بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی سریعا تحقیقات خود را آغاز و با اجرای طرح مهار مطلع شدند که سواری پراید به سمت شهرک "مهدی‌آباد" متواری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: بلافاصله ماموران کلانتری "37 بهارستان" در کمتر از یک ساعت خودرو را مشاهده و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به اخطارهای پلیس اقدام به فرار کرد.

سردار "ملک‌زاده" تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی با تیراندازی به سمت خودرو موفق شدند سواری را توقیف و راننده و 2 سرنشین (گروگان‌گیران 27 الی 30 ساله) را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه دختر 27 ساله که گروگان گرفته شده بود صحیح و سالم آزاد و تحویل خانواده وی شد، تصریح کرد: در بازجویی اولیه، آدم‌ربایان علت و انگیزه خود را آزار و اذیت اعلام کردند.   

وی با اشاره به اینکه در این ماموریت بر اثر تیراندازی و کمانه کردن تیر یکی از گروگان‍گیران مجروح و در بیمارستان تحت درمان است، گفت: کارکنان انتظامی با بهره‌گیری از تمام امکانات خود اجازه جولان را به مخلان نظم و امنیت نخواهند داد و عرصه را بر آنها تنگ خواهند کرد.

 

کدخبر: 865776 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟