دستگیری 2 مرد که برای بیش از 800 هزار نفر مواد تهیه کرده بودند / 400 کیلو محموله ممنوعه در کرج
حجم ویدیو: 17.10M | مدت زمان ویدیو: 00:01:48

 به گزارش خبرنگار رکنا؛ سردار عباسعلی محمدیان پیش از ظهر امروز در حاشیه نمایشگاهی با عنوان کشف ۴۰۰ کیلوگرم مخدر شیشه در استان البرز به بیش از ۲۱ هزار کیلوگرم انواع مخدر سنتی و صنعتی از ابتدلی سال تا کنون  توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز اشارا کرد وگفت :از مجموع مواد مخدر کشف شده بیش از۱۲ هزار کیلوگرم توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان کشف شده و بقیه در عملیات های مشترک در استان های مختلف کشور به دست آمده است.

وی بلای خانمان سوز اعتیاد را یکی از نا امنی های مردم دانست و گفت  بدون شک اقدامات شبانه روزی پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر نقش بی‌بدیلی در  این حوزه دارد.

محمدیان سپس به کشف محموله ۴۰۰کیلوگرمی شیشه  اشاره کرد و گفت : درپی کسب گزارشی مبنی بر اینکه یک محموله بزرگ مواد مخدر از نوع شیشه قرار است وارد این استان شود، جاده ها را زیر نظارت قرار دادند و خودروی مورد نظر را متوقف و ۴۰۰ کیلوگرم شیشه کشف کردند.

وی در باره حزییات ورود این محموله نیز گفت :این حجم از مواد مخدر توسط کول برها از مرز های کسور به صورت خرد خرد وارد شده و قرار بود این محموله نه بعنوان ترانزیت بلکه برای مصرف مردم توزیع شود

 ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و یک دستگاه تریلر نیز توقیف شدو تحقیقات درباره ی این پرونده  ادامه دارد.

محمدیان گفت:اگر هر یک گرم دو نفر را معتاد کند این حجم از مواد مخدر قاعدتا تعداد زیادی از مردم ما را تهدید می کرد.

کشف ۴۰۰کیلو شیشه در آزاد راه تهران کرج1

کدخبر: 865073 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟