رقص مرگ در جشن تولد مختلط جوان مشهدی / ماجرا از حمله شیطانی به یک دختر شروع شد

به گزارش رکنا؛ جوان 26 ساله ای که پنجم بهمن 1375 بر تارک شناسنامه اش نقش بسته بود تا روز تولد او را در گذر زمان یادآوری کند، شب جمعه گذشته دوستانش را به مهمانی جشنی فراخواند تا در غیاب اعضای خانواده اش به رقص و شادمانی بپردازند. او مقدمات جشن تولد را با سفارش کیکی سیاه رنگ آغاز کرد و با نصب بادکنک های مشکی، منزل را آراست و میز پذیرایی رابا میوه و شیرینی تزیین کرد اما طولی نکشید که بطری های مشروبات الکلی هم در کنار تنقلات و بطری های دلستر و نوشابه خودنمایی کرد.

حالا دیگر بلندگوهای رقص نوردار هم آهنگ های شیطانی و مستی می نواختند تا این که مهمانان یکی پس از دیگری قدم در خانه ای گذاشتند که بوی خون گرفته بود. عقربه های ساعت نیمه شب گذشته را به بامداد گره می زدند که فضای مختلط جشن تولد با صدای موسیقی و عربده کشی های برخی مهمانانی در هم آمیخت که هنوز مشغول پایکوبی بودند و استکان های شراب را سر می کشیدند. در این میان اما «محسن –گ» حالت مستی به خود گرفت و چنین وانمود کرد که دیگر حال طبیعی ندارد و از خود بی خود شده است!

او در همین شرایط ناگهان دست دختر جوانی را گرفت تا او را به درون اتاق بکشاند اما برادر او به همراه حسن (میزبان) و برخی دیگر از مهمانان تلاش می کردند تا دختر جوان را از چنگال «محسن» برهانند! ولی او کنار در اتاق ایستاد و در حالی که دشنه ای را از غلاف کمر بیرون کشیده بود، در هوا چرخاند تا با ترساندن مهمانان، دختر را به درون اتاق ببرد.

لحظاتی بعد همه چیز به هم ریخت و رقص مرگ با آهنگ شیطانی همراه شد به گونه ای که درگیری وحشتناکی میان مهمانان رخ داد و تیغه های تبر و خنجر و دشنه خودنمایی کرد. «محسن» هم که با رفتارهای دلهره آورش دسته دشنه را محکم می فشرد ناگهان ضرباتی را بر پیکر افرادی فرود می آورد که مقابلش قرار می گرفتند به طوری که برخی از شاهدان عینی مدعی هستند که او برادرش «کاظم» را نیز با همین دشنه زخمی کرد اما در حالی که بسیاری از مهمانان جشن تولد خونین به همراه دو تن دیگر از مجروحان متواری شده بودند، در و دیوار و فرش های پذیرایی رنگ خون گرفت.

در این میان جوان 30 ساله ای که دشنه ای شبیه دشنه «محسن» لابه لای استخوان های قفسه سینه اش باقی مانده بود، از شدت درد به خود می پیچید، خون زیادی نیز از شانه زخمی اش بیرون می زد که میزبان و تعداد دیگری از مهمانان تصمیم گرفتند او و دو مجروح را به مرکز درمانی برسانند. دقایقی بعد در حالی که هنوز کیک سیاه جشن تولد در یخچال منزل مانده و بوی مشروبات الکلی در فضای اتاق پراید پیچیده بود،  راننده پراید از بولوار شهید فلاحی 7 به سمت بیمارستان طالقانی به راه افتاد. آن ها مجروحان را به اورژانس بیمارستان رساندند و خودشان در حالی از مرکز درمانی فرار کردند که کف پوش های صندلی عقب پراید پر از خون شده بود.

کادر درمانی بیمارستان بلافاصله به سراغ مجروحان رفتند اما «علی – س» (مجروحی که دشنه در سینه اش باقی مانده بود) بر اثر شدت خون ریزی و عوارض ناشی از اصابت ضربات دشنه به ناحیه کتف و سینه جان سپرد. دقایقی بعد ماجرای قتل جوان 30 ساله به پلیس گزارش شد و بدین ترتیب سرهنگ احمد زمانی (رئیس کلانتری قاسم آباد) در همان ساعات اولیه بامداد به همراه گروهی از عوامل انتظامی به طرف بیمارستان حرکت کرد.

آن ها با تایید ماجرای جنایت، بلافاصله موضوع را به قاضی دکتر صادق صفری (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) اطلاع دادند. طولی نکشید که مقام قضایی نیز عازم بیمارستان طالقانی شد و بدین ترتیب تحقیقات پلیسی در حالی با دستورات محرمانه قاضی ویژه قتل عمد دامنه گسترده‌تری یافت که گروهی تخصصی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی هم در مرکز درمانی حضور داشتند. مجروح این حادثه خونین که رقص مرگ با آهنگ شیطانی را رقم زده بود ابتدا سعی کرد با داستان سرایی های ساختگی حقیقت ماجرا را پنهان کند. او مدعی شد که اصلا هنگام درگیری مرگبار در میان مهمانان حضور نداشته است و با ناله های دردناک خود را یکی از قربانیان این ماجرای وحشتناک نشان می داد.

در همین حال قاضی دکتر صفری به همراه کارآگاهان اداره جنایی عازم بولوار شهید فلاحی در منطقه قاسم آباد شد و صحنه وقوع این درگیری مرگبار را از زیر دوربین نگاهش گذراند.

با آن که مجروحان حادثه در بیمارستان تعداد مهمانان را کمتر از 10 نفر ذکر می کردند اما تعداد ظرف و ظروف و حتی مقدار شیرینی و میوه های باقی مانده در منزل حکایت از آن داشت که مهمانان این جشن تولد مختلط بیشتر از 20 نفر بوده اند.

هنگامی که بررسی های ریزبینانه قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در محل وقوع جنایت به سرنخ هایی از چگونگی وقوع این جنایت هولناک رسید، دستور بازداشت «محسن» ( متهم به قتل ) به همراه حسن (میزبان مجروح) و کاظم (برادر محسن) صادر شد و آن ها در حالی به اداره جنایی پلیس آگاهی منتقل شدند که پزشکان بیمارستان مهر ترخیص را بر پرونده درمانی آن ها نقش زدند.

با آن که تحقیقات شبانه عوامل انتظامی کلانتری قاسم آباد مشهد برای دستگیری برخی دیگر از مهمانان این جشن مرگبار آغاز شده بود، متهم اصلی پرونده مقابل سروان اسماعیل عظیمی مقدم نشست تا به سوالات افسر پرونده درباره این جنایت تکان دهنده پاسخ دهد. از سوی دیگر با راهنمایی و هدایت های قاضی ویژه قتل عمد مشهد، دو تن از مهمانان فراری که خود را در آستانه دستگیری می دیدند، تسلیم قانون شدند و راز این درگیری وحشتناک را فاش کردند. در همین حال «محسن» نیز لب به اعتراف گشود و به مجروح کردن برادر خودش هم اقرار کرد. تحقیقات بیشتر درباره ادعاهای متهمان همچنان ادامه دارد.

سیدخلیل سجادپور

 

کدخبر: 864862 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟