این دانش آموز کرمانی گلوله خورد / اولین عکس و جزییات تیراندازی باورنکردنی + گفتگو

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا؛ صبح چهارشنبه 5 آبان، هوای شهر قلعه گنج کرمان برخلاف روزهای گذشته کمی ابر بود. بچه ها به صورت دسته های چندتایی به سمت مدرسه راهی شده بودند اما در این میان تنها ابوالفضل 15 ساله بود که تنها به سمت مدرسه قدم می زد. تا اینکه مقابل در مدرسه دکتر حسابی این شهر، اتفاقی که نباید، رخ می داد به وقوع پیوست.

شیشه پژو پارس پایین داده شد. راننده آن دوست قدیمی ابوالفضل و هم کلاسی او در مقطع نهم بود که حالا در مدرسه عاشورا درس می خواند و به خاطر اختلاف قدیمی نه برای آشتی یا دوستی مجدد بلکه برای جنگ آمده بود. جنگی که هیچ پیروزی ندارد و اولین بازنده آن همان کسی است که جنگ را با گلوله سربی آغاز می کند.

دوست قدیمی ابوالفضل و دشمن امروز او، اسلحه را بالا آورده و شروع به تیراندازی می کند. ابوالفضل 15 ساله اما سریع واکنش نشان داد و فرار می کند که بین تیر سوم و چهارم، یکی از آنها با دست این نوجوان برخورد می کند و سریع او را به بندر عباس می رسانند. سپس پلیس و اطلاعات نیز به این مسئله ورود کرده و از پوکه ای که روی زمین پیدا می کنند، ضارب را شناسایی و دستگیر کرده اند.

پسر خاله، ابوالفضل در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث رکنا، درباره این اتفاق گفت: پسر خاله من پایه نهم با این فرد همکلاس بود که آنجا اختلافاتی بینشان به وجود آمد. حالا هم در 2 مدرسه دکتر حسابی و عاشورا بودند که در نهایت به این اتفاق ختم شد.

او ادامه داد: حالا پسر خاله من وضعیت مناسبی در بندر عباس دارد و تا ظهر پنج شنبه یک عمل روی او انجام شده و قرار است که روز شنبه نیز دوباره عمل دیگری روی دست او صورت بگیرد.

پسر خاله، ابوالفضل اظهار کرد: پوکه ها اسلحه شلیک شده در محل کشف شده است و ابوالفضل نیز اگر سریع واکنش نشان نمی داد بدون شک اتفاق های بدتری برای او رخ می داد چراکه 3 الی 4 تیر از تفنگ این فرد شلیک شده است.

وی در پایان گفت: پیگیری های پلیس و اطلاعات گویا جواب داده است و طبق اخباری که ما پیگیری کرده ایم، گویا ضارب دستگیر شده است.

بازداشت عامل تیراندازی به دانش آموز کرمانی

سرهنگ محمدرضا بیلری فرمانده انتظامی شهرستان قلعه گنج گفت: در یک حادثه تیراندازی مقابل دبیرستان دکتر حسابی قلعه‌گنج در جنوب استان کرمان، یک دانش‌آموز از ناحیه دست مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

او افزود: ضارب، دانش‌آموز یک دبیرستان دیگر این شهر بوده و وقوع تیراندازی،  منجر به جرح یک دانش‌آموز پسر در دبیرستانی این شهرستان شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قلعه گنج بیان کرد: با پیگیری پلیس قلعه‌گنج عامل حادثه دبیرستان دکتر حسابی دستگیر شده است.

او تصریح کرد:  حال عمومی دانش‌آموز مجروح مساعد و خونریزی دست وی بند آمده است.

کدخبر: 864587 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟