این مردان شیاد در 4 استان مردم را سرکیسه می کردند / کرج پایان کار عاملان بدنامی پلیس ایران + فیلم
حجم ویدیو: 38.33M | مدت زمان ویدیو: 00:02:51

به گزارش خبرنگار رکنا؛ سرهنگ محمد نادربیگی گفت: از مدتی قبل به دنبال افزایش سرقت تحت عنوان مامور نما تیمی از کارآگاهان استان البرز برای شناسایی این سارقان تشکیل شد. مالباختگان که در اظهارات خود مدعی بودند افرادی با خودروی پژو پارس و سمند مقابل آنها ایستاده و خودرا پلیس معرفی می کردند و یک بی سیم داشتند و با ارائه کارت شناسایی جعلی گوشی تلفن همراه وکارت عابر بانک و سایر اموال آنهارا توقیف می‌کردند که بعد مشخص می شد این افراد پلیس نبودند و اموال آنها به سرقت رفته است.

با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی چهره های مامورنماها سرانجام کارآگاهان استاندالبرز توانستند 2 باند 2 و 3 نفره را شناسایی کنند . با دستگیری اعضای این 2 باند که همگی در یک گروه بودند مشخص شد آنها در  حاشیه شهر  و فرودگاه ها در کمین افراد مشکوک می نشستند و بعد در یک فرصت مناسب خود را پلیس معرفی کرده و بعد با عناوین جرم های متعدد به افراد اموال آنها را سرقت می کردند.

این 5 متهم تاکنون به ۱۷ فقره سرقت به همین روش در استان های تهران البرز همدان و قزوین اعتراف کردند .

شهروندانی که بااین روش مورد سرقت قرار گرفتند می‌توانند با مراجعه به اداره پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی بلوار تعاون برای شناسایی متهمان مراجعه کنند.

سرانگ نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز از مردم خواست به هیچ عنوان بدون ارائه مدارک لازم و تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ با افرادی که خود را گشت پلیس معرفی می‌کنند همراهی نکنند و حتما موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

 

کدخبر: 864104 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟